Den 2014-03-19

INVITATION EKSKLUSIVT EVENT D. 25. MARTS

Kom med når Akademikliniken holder luksuriøst event, d. 25. marts 2014 kl. 17.30 – 19.30.

Akademiklinikens experter giver information om klinikkens udbud af forskønnende behandlinger både til mand og kvinder. I løbet af aftenen vil vi også komme ind på behandling af svedproblemer, hængende øjenlåg og uønsket hårvæxt. Der vil være rig mulighed for individuel rådføring om muligheder fra Akademiklinikens professionelle personale- både hudterapeut, sygeplejerske og læge. Du vil også få tilbudt attraktive priser på forskellige behanslinger.

Vi tilbyder på forfriskninger & snaks, og du får en spændende goodiebag med hjem.

Vi glæder os meget til at se dig!

Du kan finde flere oplysninger om vores behandlinger på vores hjemside.

RSVP senest d. 24 marts til Akademiklinikinen på info@akademikliniken.dk

Webbshop

Disclaimer. Det endelige resultat af en behandling afhænger af flere forskellige faktorer og kan variere fra person til person.